Fullspäckad dag

(null)

(null)

idag öppnade äntligen biblioteket i deje igen efter sommarstängt. Vi lämnade tillbaka alla böcker vi lånat och lånade såklart nya 😊 Barnen älskar att gå runt och titta efter nya böcker. 

Efter bibblan blev det lekparkshäng med Ida och barnen.

Annars har jag gjort det vanliga, städat, diskat, tvättat, tvättat fönster, städat ugnen osv osv 😅 Känner mig som en riktig städtant. MEN vill att huset ska vara så städat det bara går att va när liten anländer ❤️ 

(null)

9/10 kvällar läser vi innan vi ska sova. Först läser jag en bok Celine har valt. Sedan ska hon läsa boken. OCH vad duktig hon är på att suga in orden meningarna ur bäckerna. Ibland springer fantasin iväg, men så roligt att ligga och lyssna på henne ❤️ 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤