Blivit med hund på papper

Förlusten av Chewy var bland det värsta jag/vi varit med om. Och jag sa "aldrig mer en hund, för denna sorg orkar jag inte igen" 


Men efter tjat ifrån Erik samt barnen lånade vi Lycka. Och OM hon satt oss på prov med alla hennes ideer och galenskap. MEN hon gav och ger oss även gränslös kärlek och något att se fram emot. Så igår var jag och barnen och skrev papper på att hon nu är foderhund hos oss. Och besiktningen gick galant, UA på allt. Skönt tyckte vi. Speciellt barnen som förknippar vetrinären med ’sömnsprutan’ 😰 


(null)

(null)

(null)

Och även om jag tvivlat många många gånger, ångrat mig fram och tillbaka. Ibland flera gånger om dagen. 
Kommer jag orka med 3 barn och en unghund själv när Erik jobbar? 
Självklart! Varför skulle jag inte, igentligen? Värsta jävla powerwoman är jag ju igentligen. Jag skulle nog bokstavligen dö av tristess däremot om vi inte hade någon hund. Likaså barnen. En 4bent är tamejfan människans bästa vän ❤️ 
Jag vet iallafall att vi har hittat våran, Lycka ❤️ 
(null)



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤