seg dag fick fint avslut

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag har åkt på världens förskyldnings snora!! 
Så dagen idag har varit seg, seg, seg. Inte orkat gjort vidare värst mycket hemma mer än det man ej kommer undan så som måltider. 

Älskling åkte och jobbade igår kväll och kommer först på lördag❣️ 

Men ikväll var det uppträdande i forshaga där lillasyster spelade fiol och dansade. En herrans massa duktiga barn, tänk vad modiga de är. Jag hade aldrig ställt mig sådär!! 
Så stolt över min lillasyster som vågade ❣️ 

(null)

Efteråt blev det bad hos mormor för barnen för andra gången idag. 

(null)

Tills nästa sommar hoppas jag att vi har sparat ihop en ny buffert så vi med kan gräva ner en pool på gården. 
Detta året har vi köpt larm, ska installera fiber och unnat oss extra semestrar innan lilla pyret kommer ❤️💙 samt lagat bilar för ett x antal kronor 🤭😫 




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤