utflykt 23/6

(null)

Igår!!!!! Var det äntligen Benjamins tur att få den årliga utflykten som alla 6åringar får vara med om i slutet på dagistiden. 
Han skulle få åka buss till mariebergsskogen!!! 
Och han hade haft jätte jätte kul!! 
Så det var en sliten grabb som hämtades hem vid 16 tiden igår eftermiddag. En sliten, men glad grabb. 💙

(null)
(null)

(null)

(null)

Så när brorsan var på utflykt passade vi på att göra det Celine allra helst ville göra. -åka till leoslekland. 
Så där spenderade vi någon timme innan vi for till Petrus där jag och Celine åt glass och älskling fläska i sig en 200gr hamburger tallrik 😂 

Imorgon är det 3dje sista dagen för Benjamin på dagis. Imorgon ska han äta i matsalen, nästa vecka ska han till skolan och i Juni har han avslutning. Åh, jag blir sentimental bara jag tänker på detta 😰 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤