stolt upp över öronen

Igår kväll chockade Inez mig. La henne i sin säng då Celine låg i dubbelsängen och jag skulle snabbkissa Lycka utanför. När jag kom in tillbaka låg Inez å SOV! i sin säng. Bar över Celine till sin säng och Inez fortsatte att sova tills klockan var halv 1 inatt ca. Så i 3 timmar sov hon i sin säng. Hon som annars vaknar så fort man lägger ner henne. 

(null)

Celine å andra sidan vill somna i den stora sängen nu av någon anledning (?) Även så fick jag sitta hos henne tills hon somnade nu ikväll för hon bara grät. Frågade henne varför hon grät och var ledsen. 
- för jag är trött. 
När jag satte mig hos henne somnadd hon med engång. Stora hjärtat ❣️ 

Och vi var på BVC idag för 4års kontroll. Å hon både hör å ser kanon. Å gjorde alla ’tester’ SUPER och med extra plus i kanten på allt. De skröt så man blev stolt upp över öronen. 
Och nu mer väger hon 16,8 kg och är 107 cm lång. 
Hela 5cm längre än Benjamin var när han var 4 år. Antar att hon ärver längden efter sin pappa, tack å lov. 😅 

Imorgon har vi inga andra planer än skola/dagis och kören kl 17,20. OCH pappan kommer hem, antingen med sin bil eller så får jag hämta han då hans bil är på lagning äntligen. 

IDAG så kom poolen med, YEEEY!! Nu ska vi bara anlita folk som får hjälpa oss å få upp den till sommaren med å bygga allt runtom och allt som vi vill ha. 😅 LÄNGTAR så otroligt mycket nu så jag spricker nästan. Men först får det bli julafton och sen i april börjar vi 😍



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤