Älskade man

(null)

Världens bästa man har klarat det riktiga testet inför brandmannaskapet❣️ Sjukt stolt över dig. 

Nu hoppas vi att hälsotester ser bra ut ❣️ 

(null)

NU är allt färdiggrävt inför altanbygget. Men just nu känns bygget åt helvete. Hoppas Erik missuppfattade snickarn ikväll och att de blir ett bra möte imorgon. Annars kan ju allt bara dra åt fanders... 
Men detta är ju våran vanliga tur isåfall. Att alltid något ska krångla.

(null)

Helgen som var var riktigt riktigt stressig. Emil å Erik kötta verkligen sönder med grävning, lastning och tippning av jorden. Erik byggde även kanin hage till våra jättar. 
Plus det var barnen och jag på 2 kalas och jag jobbade. Känns som om man inte hinner med allt av det man vill. Jag skulle behöva 48 timmar på mitt dygn. Tusen tack Emil för all hjälp!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

Våra tussar 🐰🐰

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤