1 års kalas

(null)

(null)

(null)

Älskade vän, igår var det din dag ❣️ 
Tänkasig att du har funnits hos oss i ett helt år nu. Jag förstår inte alls vart det här året har försvunnit. Vart tar tiden vägen? 
Jag har ingen bebis längre. Du är ett barn. Fyllda 1 år hjärtat mitt.

Och tänk att morfar och Ann-Marie, Jesper, mamma och c/o och Kicki och Krister var här igår bara för din skull ❣️ Om du visste vad glad jag är över att du har dem i ditt liv. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

❣️❣️

Att det var 1 år sedan vi gick fram och tillbaka på sjukhuset i tron att bli hemskickad för att jag öppnade mig så sakta. För att sedan på 20min öppna mig från 5cm till 10 och vattnet sprutar och ungen kommer ut. Du hade bråttom ut till livet lillavän. Lika bråttom som du har här hos oss nu. Du berikar vårat liv på alla sätt och vis. 🌺

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤