lortgris

(null)

(null)

Underbara ungar 😍

Tänk vad skönt att springa in å ut å vara ute i bara lätta kläder hela dagarn. Det vrider sig i hela mig att vi snart ska fram med höst och vinterkläderna. Huua!! jag vill verkligen inte 🙈😬😬

Började jobb helgen igår och går av måndag eftermiddag. Men idag innan jobbet har jag rensat hela häcken på både häck å brännäslorn och allt som fanns där i. Erik har vart och storhandlat med Benjamin, det har körts skräp till tippen, Celine har varit iväg på 4års kalas hos kompisen Swea. Och sen i eftermiddag hade de kompisar här hemma. 

(null)

Inez tyckte det var bättre att lägga knäckebrödet i håret än att äta det. 🙄🤦‍♀️🤦‍♀️

(null)

(null)

(null)

(null)

I förrgår försvann alla stenplattor på uppfarten och sedan kom det gruslass som paddades till. Nu ska vi inte rensa mer ogräs. Blev en stor förbättring. Highfive på oss 🤚 
Ingen var nöjdre än Inez som fick lorta ner sig. 😅  (null)

Skitiga barn är friska barn va? 
Tror det stämmer, här är vi ute i ur å skur å barnen är sällan sjuka. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤