mer timmar på dygnet

(null)

Titt på lillrompa där som går brevid sin morbror. Hel nöjd. Och vad jag är glad att vi har honom. Att jag har honom, men också att barnen har honom ❣️ Han följer med överallt när han kan och finns för oss. Käre bror, vad du är bra att ha 🌺
Igår var han med oss till skåre och köpte hundmat, koppel, halsband och smått till valpen som förhoppningsvis hämtas imorgon om inte älskling slutar för sent. 

  (null)

Iiiiiiinte det billigaste att skaffa valp 🙈 
Förhoppningsvis är det värt det!! 
.....förhoppningsvis....... 

(null)

Idag har de stora vart på skola/dagis och jag å Inez har grejjat och strosat hemma, rensat ogräs och vikt in tvätt. 

Efter skola och dagis följde barnens kusiner med oss hem. Celine glad upp i taket och som dom lekte. Jösses 😅 Celine blev helt slut tillslut vilket visade sig i humöret. Inte lätt å va liten ❣️ 

Sen laddades det för första innebandy träningen och Benjamin gjorde 2 mål. Nöjd som tusan ❣️ 

Och ikväll har jag klippt Lycka så nu är hon en riktig portis. Hon blev även nyduschd igår och klorna är klippta. Förstår inte att man alltid hinner 100 saker mer när Erik jobbar än när han är hemma 😅 Ska iallafall bli skönt att få hem han imorgon i 1 vecka. 
Då väntas det skola, jobb, hälsa på pappa, fixa utsidan, barna tränar dans å innebandy, kören börjar, Celine ska på kalas. Hua! blir trött bara jag tänker på allt 🙈 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤