Pluggaaaa!!

Idag var jag på upprop i skolan. 
Fick veta att jag kom in på kurserna jag sökt för några veckor sedan. Men har velat fram och tillbaka 7000 gånger om, minst.  Sist jag sökte dessa så blev jag ju gravid med Inez huxflux och jag bestämde mig för att skjuta upp det. 

Men efter mycket goda råd och velande så kom jag fram till att ändå plugga. Brorsan sa även till mig att ’gör något för din skull nån gång syrran’ 
Kanske det fick mig att bestämma mig helt? 
Det får bära eller brista kände jag när jag velade ’ska jag plugga, ska jag plugga både demens och palliativ, ska jag bara ta ett ämne, vilket isåfall? .
-Nej. Jag tar fanimej båda. 

Sagt å gjort. Och jag är så jädra nöjd att jag gjorde det. Det får banne mig bära eller brista, jag försöker. Och jag ska tamejtusan fixa det hoppas jag. Jag har velat plugga dessa så lääänge! 

Dock har jag ingen aning om jag kommer ha nytta av det i framtiden då jag inte alls vet vad jag vill jobba med eller vart. 
Vet iallafall att jag är så sjukt sugen på att göra annat. 
Men här å nu är det bra att ha dessa kurser när jag jobbar med det jag gör. 
Och det är ju alltid bra att besitta mera kunskap.🤘🤘

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤