Lång väntan

(null)

(null)

Inez min Inez. Älskade Inez ❣️

Idag har jag varit på utbildning inom social dokumentation ifrån 8,30-16. 
Sen direkt hem för att sedan åka på innebandyträning i följt av kören. 
Sen vid nattningen drog största hjärtat iväg på sitt 2a julbord med brandstationen. 

Dagen har gått i ett sen vi vaknade strax innan halv 8 och mamma stod utanför å hämtade mig innan 8. 😅 

Imorgon väntas jobb för att sedan försöka hinna slänga lite skräp och skit. 

På kvällen kommer mamma och passar barnen för att älskling och jag ska ÄNTLIGEN få se Ken Ring för 2 a och sista gången antagligen. Han gör sin sista turne nu och sist jag såg han grina jag som tusan. Jösses vilken man som vart med om allt och fortfarande står upp! 
Äntligen ska jag få se han igen, biljetterna köpte jag i Juni. Så gissa om väntan har varit lång? 😅

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤