magsjuka 1-0

(null)

Barnen skulle sovit hos familjen Ståhlklo igår å de var upp över öronen lyckliga över det. Som de tjatat om det i flera dagar. 

Benjamin hämtade vi hem på kvällen. Han kunde inte somna sa han. Och strax innan 5 ringde Ida imorse för Celine hade spytt. 😰😰 Sen efter det har gumman spytt 2 gånger. 
Älskade tappra tjej. 

Men mamma ska finnas här och torka varje spya och tår du gör. Det är obehagligt som inihelvete att kräkas så förstår att hon blir ledsen 😰🤢🤢 

Jag och Benjamin var tagit oss vitpeppar ihop om att klara oss. Pappan i huset jobbar. Och jag hoppas för allt i världen att Inez klarar sig. 
Magsjuka kan vara bland de värsta jag/vi vet. Fy tusan.
Det borde finnas vaccin mot skiten. 

Jag har städat å tvättar å dolat och funnits där för mina barn idag på morgonen. 
De stora vilar i soffan och Inez sover.

Jag hämtar andan bland mina växter och fågelkvitter på altanen. 

Hoppas ni alla som läser detta mår finfint och inte går in i magsjukan som vi verkar gjort. 🤮🤢 

Trodde bara det var sånt här man fick på hösten/vintern. 😬🙄🙄

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤