Uppmuntra

(null)
Igår kom han hem för semester, min man. 
Och med sig hade han ett paket med ritualsprodukter och handcreme. Helt fantastisk är han ❣️ 
Stängde in mig i duschen på kvällen och skrubbade hela mig mjuk. Rituals är helt magiska ❣️ Och så gott det doftar. 

(null)

Nu är pappan och Celine iväg på avslutningen på skogsgympan. Så glad över att våra barn är så aktiva och vill vara med och ha gympa/kören/innebandy/fotboll/ridning mm mm. Tycker det är enormt viktigt att ta in sport och intressen i deras vardag. 
Dels för att man finner så otroligt mycket vänner där och att man såklart rör på sig. 
Vi kommer alltid uppmuntra, stötta och puscha er till det ni vill göra. Alltid ❣️ 

(null)

Inatt var hon varm som ett element men nu är febern borta. Får hoppas att den håller sig borta med nu. 

I eftermiddag ska Erik på armbrytning och sedan möte på brandstationen. Så innan det ska det grillas, städas och plockas och vara ute så mycket det bara går. Får passa på när solen skiner. Imorgon blir det regn igen!! 😬😬 

Tror ni att vi får någon sommar? 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤