farsdag

(null)

Efter dansen igår åkte vi till farfar och tände ljus ❤️ 

(null)

På eftermiddagen åkte vi till pappamorfar och firade han på farsdag. Jag är så glad över att just du blev min pappa. Att du var med och gav mig livet, fostrade mig till den jag är idag. Gav mig fina minnen ifrån min barndom, semestrarna varje sommar, att du alltid var med och lekte, hade vattenkrig med mig, brorsan och kompisarna, åkte cross och flakmoped med oss, va med mig i stallet, skogspromenaderna med hundarna, tältningar på gården, tacos å pizzakvällar. Ja listan kan göras lång om man ska gå igenom en hel barndom. Men allt de du gav mig. De vill jag ge vidare till mina barn. För ack vad mysigt det är att ha en involverad förälder ❤️ 
Så jag är tacksam för dig varje dag. 

(null)
 
Och han där, mannen i mitt liv. Är så sjukt glad över att jag fick en fullpoängare som dig. Att just du blev mina barns pappa. Du är så sjukt bra på alla sätt å vis. allt de du gör för mig och barnen. Hur ska jag någonsin kunna tacka dig? tack för att du alltid står kvar vid mig år efter år. Du är bäst älskling. 

Ni 3, en stjärna i himlen och 2 här på jorden. Världens bästa pappor. ❤️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤