julbord 2

Erik har gjort sina 2 första veckor på griben nu. Han har ytterliggare 5 veckor kvar men nästa gång blir vecka 3 & 5 . 

Har varit ovant att ha honom hemma, men mysigt att få dricka kaffe ihop på morgonen de gångerna Inez vaknat tidigt. ❣️ Till veckan jobbar han måndag och tisdag. På onsdagen har jag utbildning så han kommer hem endag tidigare, å det är inte mig emot 😅 

Ikväll hade jag mamma här som passade och nattade barnen. (för första gången någonsin med Inez, och det hade gått hur bra som helst ❣️) 

Erik och jag var på julbord med brandkåren på folketshus. Super gott och super trevligt! Längesedan jag hade så kul. 💎💎 

Veckan har gått i rasande fart, samtidigt som den har stått still. Barnen har gått på skolan å dagis. Jag har varit till farmor och pappa. Hälsat på mamma å gammelmormor. Städat å rensat lite hemma. Celine å jag pusslade å slängde pussel som ej var kompletta när Inez sov idag. 

OCH!!! Jag har gjort klart SISTA arbetet som skulle va inne i palliativ vård. 1 månad innan den behövdes igentligen MEN jag är klar och över godkänd. Fick super fin återkoppling så jag är så sjukt nöjd. Ska bli spännande att se betygen sen. 

Nu hoppas jag att jag orkar och klarar svenskan och matten i januari. Tvekar igen, men jag hoppas att jag ska finna motivationen. 😫 

Nu ska jag snosa in mig till Inez och sova. Imorgon ska det julhandlas med kusin Sofie. 🖤

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤