fantastisk dag

(null)

(null)

Älskade älskade unge ❣️❣️❣️❣️❣️❣️

(null)

(null)

(null)

I måndags efter frukosten åkte jag och Celine till stallet så hon fick rida. Rackarns vad mysigt det är. Och Celine är så duktig!! Hon travar på så fint!! Ska bli så kul att se vart ridningen kommer ta henne och om hon vill fortsätta med den. Jag hoppas det

Hon har även börjat på innebandy. Helt frivilligt kom hon på det. Inte en tanke faktiskt på att hon skulle vilja spela. Men tydligen. Så bara för mamman att köpa en klubba till henne😅 

Sport är något som jag anser är viktigt. Jag ångrar så sjukt mycket att jag inte la ner mig mer och fortsätte med innebandyn. Det är kamratskap och allt man finner där. Samt att det är så otroligt viktigt att röra på sig. Iallafall nu i dessa tider då man gärna hamnar framför telefon/ipad eller tvspel. 

Annars har det inte hänt så mycket i veckan. Eller det har vart fullt upp med leoslekland för Celine å pappan, jobb, skola, träningar, pluggandet och nu är jag äntligen färdig med uppgifter tills nästa vecka. Städat, rensat, tvättat fönster och bytt gardiner. Jag borde ha dubbla timmar på mina dygn för att hinna med allt jag vill 😅

(null)

(null)

(null)

Jag och mina tjejer har haft en fantastisk dag idag ❣️Benjamin följde med en kompis hem efter skolan så vi har vart ute och lekt, promenerat, badat, handlat och hälsat på pappamorfar. 

Vi avslutade kvällen med pizzamys ❣️ 

Imorgon kommer pappan hem till oss äntligen ❣️

Och på söndag väntas jobb och stallet 🐴🐴

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤