back to life

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Förra veckan när det var så otroligt fint så packade vi ihop oss efter frukosten och åkte till forshaga och lekte med familjen jacobsson/olsson när våra största grabbar var i skolan. 

Det fikades och lektes i lekparken i flera timmar innan det blev dags att packa ihop oss och åka hem för Inez vila. 

(null)

(null)

(null)

(null)


Förra veckan bjöd på så otroligt fina dagar. Både jag och Celine brände oss i solen så fick köpa solkräm hem. 

Nu visas det snö imorgon och idag har det regnat på pricken hela dagen i stort set. 

Så Celine och jag passade på att baka dubbelsats med bullar. Det blev bådd vanilj och kanel. Så nu finns det bullar i frysen inför morgon dagen. 

Annars har helgen varit lugn. Jag och brorsan var ute och gick med Pappa och AM. Jag å Jeppe tänkte försöka komma ut på några ordentliga promenader. (Jag ska även försöka börja träna upp min rygg/mage) Så kanske min rygg kan bli bättre. Har jag såhär ont nu, hur ont kommer jag inte ha senare i livet?! 

OCH! Idag gick vi även tillbaka till ’livet’ Erik är inte längre sjukskriven och hoppade på extra jour idag och ska på jobb på torsdag. Yeey! Jag blev helt överlycklig. Ska bli så jädrans skönt med rutiner igen.  

Och mitt i allt detta fick vi för oss att slänga ut golvet i hallen på övervåningen. Imorgon ska det läggas. Och jag ser redan en förbättring. Sedan ska de bli ny tapet och nya lister. Köket är färdigmålat och även det fick sig ett jäkla lyft. Nu ska jag bara komma på hur jag vill göra med inredningen/väggarna i köket med 😅 
Tur vi snart har semester när vi har tusen bollar i luften både inne och ute 😂 





Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤