Efter 5,5 år

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag äääälskar min kamera i min nya telefon!! Jäklar vilken skillnad på kort!!
OCH!! Nu kan jag även skriva utan att trycka ihjäl mig på bokstäverna 😅 
Tack för telefonen bejbi ❣️ 

IGÅR var det ingen vanlig dag för det var min födelsedag, hurra hurra hurra. Så jag får tacka alla så hjärtligt som har gratulerat mig. Tänk vilken fin familj jag har och vänner som visat att de tänkt på mig. Helt jäkla fantastiska är varje en av er ♥️ 

Idag på förmiddagen cyklade jag och tjejern en tur. Jag försöker varje dag att få till en cykeltur. Vi allihopa tycker att det är skönt att cykla. Tiden går och man får både motion och luft samtidigt, det blir en winwin situastion. 

Idag stannade vi till vid utegymmet och det uppskattades av tjejerna. ♥️ 

När vi kom hem hade den nya sängen kommit så då blev det att jag fick skruva ner våran gamla och städa undan. Och jädrar vad bra det blev!! Nu lääängtar jag ännu mer till nytt golv här nere och nya tapeter och inredning osv. 

Golvläggningen på hallen uppe är snart klar. Bara nya tapeter, lister och golvtrösklar som ska upp. Sen komma på hur vi ska inreda hallen med. Rätt säker på att det ska bli någon form av fotovägg på envägg iallafall och någon ’myshörna’ 
Tänk att det tagit oss 5,5 år att äntligen börja fixa och dona och greja. Även om vi gjort mycket ändå så börjar det äntligen synas. 

(null)

(null)

♥️♥️

Varje dag med er ♥️♥️ 

Imorgon går Benjamin sista dagen innan han hoppar på helg. 3 dagars ledigt väntar. Skönt att inte behöva gå upp tidigt utan han får ligga kvar och dra sig vad länge han vill. Och vi har inga tider att passa. 

Erik börjar även jobba imorgon äntligen. Jösses. Vart hemma en hel månad och längre. Tror vi båda tycker de ska bli skönt att komma tillbaka till rutiner. 
Jag vet iallafall att jag ska lägga mig tidigt dessa kvällar han är på jobbet 😅




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤