Stolt över mig!

(null)

På torsdag är jag klar med mina fältstudier. 
Sedan kommer jag äntligen få ett godkänt betyg i akutsjukvård. 

Jag trodde det aldrig, var påväg att skita i hela kursen. Trodde aldrig att jag skulle klara det förens jag fick fältstudier istället för praktik. 

Tack som fan att jag fick va på vårdcentralen. Rätt okej. Men skulle inte vilja jobba där tror jag inte. 
Men kul att testa nytt samt att ha en ytterliggare kurs med mig i bagaget. 

På 1 år har jag lyckats plugga: 
Vård och omsorg vid demenssjukdom
Palliativ vård 
Akutsjukvård 

Jävligt stolt över mig själv eftersom Inez är hemma dygnet runt. Erik jobbar heltid och mer därtill, även han har slutfört sin brandmansutbildning. Jag jobbar 60% och ändå har vi lyckats. High five på oss! 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤