regniga dag

(null)

(null)

Jag finner inga ord. 
Titta bara på dom, på Inez. 
Hur jävla söt är hon inte?! Och med pappa sin. Galet mycket kärlek mellan de två ♥️ 

(null)

I eftermiddag åkte hon och Erik bob runt på gården. Lite tidigt kanske. Men vafan. Det är snart vinter så lika bra att värma upp. 

Idag har ju regnet öst hela dagen i stort set så vi har RENSAT invändigt och hela förrådet. Så Erik körde 3 vändor till tippen med FULLA bilen i skräp!!! Det är NÄSTAN tomt i förrådet. Gentemot det var innan.  
Och garderoberna inne är så fina så till och med farmor skulle få ta sig en titt i dem utan att jag skulle skämmas 😅🙈

Och i eftermiddag sa Erik till mig att jag skulle åka till någon å dricka kaffe. Sagt å gjort så traska jag iväg till Marie på gatan brevid å töla å drack kaffe. Supertrevligt och behövligt att komma utanför väggarna. ( älskar min familj över allt men det är fanimej så skönt att prata med någon annan vuxen själv emellanåt 🙈 )

(null)

(null)

Världens finaste Inez Othilia Maria ♥️ 

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤