magkatarr

Usch! Igår gick jag runt och hade ont i magen hela dagen. Trodde det var för jag käkat dåligt. (som alltid när Erik jobbar) 
På kvällen blev jag mer å mer illamående. Kändes som om jag skulle få magsjuka. Och jag var hur trött som helst. La mig redan och sov innan halv tio. Natten va skit. Vaknat hur många gånger som helst och mått illa och haft ont i magen. 

Idag har det känts som en lastbil kört över mig. Illamående, magont, gasig i magen och sura rapar. Jo man tackar. Och lite huvudvärk på det som försvann med alvedon å Ipren tack å lov. Men tack som tusan för att jag har världens snällaste barn så jag har fått tagit det lugnt hela förmiddagen och så sov/vilade jag hela Inez vila. 
Har diagnostiserat mig själv med magkatarr. Alla symtomen som man har för magkatarr har jag haft nu i 2 dagar. 

(null)


Hade ju magkrångel under hela min ungdom och barndom. Men vart lugnt i flera år tills nu. Hoppas bara det är något skov och det försvinner sen.

I eftermiddag har jag iallafall orkat va ute. Hur skönt som helst. Inez och jag tog även en kvällspromenad med hundarna ♥️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤