Magsjuka

Imorse kom Celine ner med ont i magen och tackade nej till banan. (hon brukar alltid starta morgonen med någon form av frukt) Förstod då att magsjukan var på ingång. Maja och Tindra hade fått det under natten. 

Och det satt skylt uppe på dagis. Men den sitter ju nästan alltid där tyckte jag och jag har bett fröknarna messa mig om det bryter ut på förskolan så är Celine hemma och det hade de inte gjort så tänkte ju inte på det. Och Celine ville till dagis ’det gör inget mamma, jag är ändå ledig imorgon’ sa hon. 

Menmen. Första å sista gången jag lämnar när skylten är uppe. Kraken åkte på magsjuka. Inte spytt sen i förmiddags å åt lite middag och kvällsmat ikväll och var precis som vanligt nu. Det gjorde nog susen att sova 2,5 timme när Inez sov. Vi får hoppas det ❣️ 

Så hoppas jag och håller tummarna för att ingen annan i familjen råkar ut för skiten. Usch vad jag hatar detta 😩😩 

(null)

Finaste Celine och hängöra ❣️
Hoppas du sover gott i kaninhimlen eller vart du nu än är 🐰🐰💙💙



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤