1 dag tidigare

Och så är mannen på jobb igen. Tänk vad fort en vecka går. Men han fick åka en dag tidigare, (han börjar imorgon igentligen) 
Så i eftermiddag/ikväll har vi haft mamma och Maja och Jeppe här. Vi har druckit kaffe sen bada jag och mamma med Majsan å Inez. 
Våra småhuliganer ÄÄÄÄLSKAR att. bada. 
(null)

Inez har även fått sig en PUMA dress. Så fin blev hon i den även om byxorna va lite långa. 
Ser ni vad stor hon ser ut att va?!?!

(null)

de  (null)

(null)

(null)

I lördags hade vi även Stella här på övernattning. ♥️ 

(null)

Och igår natt hade även kaninerna smitit. Den stora fick vi in men inte sett till lilltuss något sen i förrgår 😫😫 Nu blir det bannemig ingen mer kanin hos oss. Hatar när de försvinner och man inte vet vart de tar vägen och vi letar oss blåa här hemma och väntar på att hon ska komma hem igen ♥️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Älskade lilltuss. Kom hem ♥️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår efter jobbet åkte jag hem och hämtade tjejerna så for vi till forshaga för Inez skulle till tandläkaren för 2a gången i sitt liv. 
Väl där skötte hon sig exemplariskt och låg i mitt knä och gapade det största hon kunde och det längsta hon kunde. Tänk vilken duktig tjej vi har. ♥️ 12 jätte fina tänder har hon och fler påväg. 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤