lagarbete


(null)

I söndags var Celine med sin faster och kusiner till hennes andra kusiner å farbror, där fick hon hålla i en liten ödla och sedan se på deras stooora ödla. 
Rätt coolt då Benjamin tjatat hur länge som helst att han vill ha ödla och orm 😅

(null)

(null)

Igår hade Inez och jag teamwork och fixade lekstugan så kanintussarna fick flytta in dit. De verkar stormtrivas och jag kan andas ut att jag ej behöver jaga kaniner något mera. 

På eftermiddagen rev jag hela kaninhagen helt själv. Min rygg och handled mådde mindre bra av det men är man stönig så är man 😅 Nu ska vi bara köra allt till tippen till veckan med. Sen vill jag inte veta hur långa gångar kaninerna grävt under burarna som behöver sättas igen med jord 🙈
Men det blir nog bra när det är klart. 

Erik fick jobba över och kommer hem imorgon. 
Så i eftermiddag hängde vi med Jonas och barnen i lekparken. Härligt när vädret äntligen börjar bli lite varmare även om jag tycker att det är kallt än. 

När vi kom hem igen fick barna hoppa i ett bad sen har Inez bråkat med stackars Benjamin hela kvällen. Så tillslut ställde jag fram lite mys ihop om att hon skulle va snäll. Men icke. Vilket jädrans humör hon fått. Eller hon slåss. Skitunge. 

Celine börjar nog även bli genomförskyld. Snorar å nyser hur mycket som helst nu ikväll. Får hoppas de blir en snabbisförskyldning som ger sig av illa kvickt. 

(null)

(null)

(null) 

Nu ska jag gosa ner mig brevid Inez och somna till hennes små snarkningar ♥️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤