tappa hakan

(null)

Kärleken mellan dessa är svår att mäta sig i ♥️ 

(null)

Rätt mäktigt att vara nere vid forsen och titta när de hade öppnat så det bara forsade ner vatten. 

Jag hade velat haft en tidsmaskin och åkt bakåt i tiden för att se hur det var förr i deje när det var fullt med arbetare som jobbade i forsen och överallt i deje och slet från tidig morgon till sen kväll och fick lilla deje till att vara en riktig arbetar kommun.  Hade varit så häftigt att se. 

(null)

Förra fredagen åkte jag och barnen till karlstad och träffade en gammal kompis som jag jobbade med för några år sedan. Hon hade med sig sina 3 barn och vi fick till en snabbis fika och lek och en massa härliga skratt som man alltid får med Ellen. ♥️ Alldeles för länge sedan vi sågs.  Snart ses vi igen när coronan lugnat sig en aning.

(null)

Var med Celine så hon red förra helgen igen. Jag höll på att tappa hakan. Där rider hon och travar helt själv och travar  serpentiner som hon aldrig  gjort något annat. 
Jösses vad duktig våran stora tjej blivit ♥️ 
Fortsätter hon såhär kommer det bli en häst till henne i framtiden. 
Så kul när de hittar något som de verkligen brinner för. 

(null)

(null)

(null)

{Våran ulv}



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤