Rond 2

(null)

Eftersom min kära make testades posetiv för 2 dagar sedan kan ju inte jag va sämre?! 

Nej men fyfan vad jag hatar skiten. 
Hoppas vi kör över skiten nu så är vi klara sen. 
Och jag hoppas för allt i världen att barnen klarar sig. 
Det är dom man tänker på i alla lägen ♥️ 

Hur mår jag då? 
Jo jag har JÄVLIGT ont i röven och benen/låren. 
Känns som om någon kört över mig med något nedanför midjan. 
Sen snorar jag å känner mig allmänt hängig. 
Men annars är jag pigg. 

Det jobbiga är att sitta i karantän och inte få träffa någon. 
Men vi har en hel del att göra hemma, så ska vi baka i helgen.

Och imorgon pratade vi på att ja picknick i någon övergiven skog om vädret tillåter. 


(null)

♥️ 

Jag hoppas en vecka fram går fort och att vi sen är friska så vi kan vara ute och leka igen. 
Så glad över att vi har så lättsamma barn som nöjer sig med att bara hänga med oss här hemma eller i skogen.  ♥️



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤