regnig och blöt förmiddag

(null)

På förmiddagen idag så åkte jag och mina tjejer till stallet så Celine fick rida. Hon var blöt ända in på kroppen trots regnkläder. Men det finns väl inga dåliga kläder? 😅 

Inez och jag hängde i stallet hos storhästen och var till hagen och hälsade på ponnyn ♥️ 

(null)

(null)

Gissa om vi var blöta? 😅

Tror minsann att det kommer bli en hästtjej av denna lilla tjej också ♥️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår var jag och barnen med kusin och Neoline och plockade kantareller. Vi hittade en hel del faktiskt. 
Små tjejerna passade på att springa i vattenpölarna med innan vi for hem ♥️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vad jag är glad att vi fick dig ♥️
Vårat bestämda lilla lyckopiller ♥️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤