Denna vecka flyttar vi!

Besiktningen av huset gick ju såklart igenom UA. Vi ska få en ny innerdörr för det var tydligen något märke på en av innerdörrarna så snickaren ville bestämt byta den. Annars fanns det inget att anmärka på. Altanen är nästan klar, bara staketet kvar sedan altanen och plåt kvar runt dörrar och fönster osv. Sen är dom så gott som klara. Torkumlaren kommer på torsdag och badrumsskåpet upp idag förhoppningsvis. 

Tjejerna har redan badad in badet ett par gånger och vi har varit och grejjat i huset varje dag sedan i torsdags. Brorsan och Leffa har varit med och skruvat möbler så nu är det bara en byrå kvar som brorsan och jag får upp i eftermiddag. ALLT blir verkligen SÅ bra! 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Vi har fått upp gardiner i Celines rum och vårat sovrum och Inez sovrum. Känns som om det är flera mil kvar tills man är färdig. På torsdag flyttar vi in och jag jobbar till 16 så tänkte försöka köra så mycket som möjligt på eftermiddagarna tills dess.
Sedan är det städning kvar här på lillgatan, visseligen har vi hela maj kvar. Men bara ett stressmoment att ha det hängande kvar över sig. 

Sedan har jag ett STOOORT examensarbete kvar att göra som ska vara inne den 12/5. Har endast börjat lite smått så har sån sjuk stress inför det och ångest bara jag tänker på det. Blir jag inte godkänd på det så är alla 2 år helt i onödan. Även om man får göra om ett exmensarbete så kommer det kännas förjävligt. Jag måste bara bli godkänd på det med engång. Det ska även vara en muntlig redovisning på det i 45 minuter den 17/5. Den 18/5 ska jag andas ut. Då ska jag tamejfan fira med ett glas bubbel att jag tagit mig igenom denna utbildning samtidigt som det värsta i vårat liv hände och vi stod med 0 och ingenting. Med flytt 3 gånger. Med jobb, familj, möten och allt vad livet innebärt. Att jag ens klarat det är ju helt otroligt igentligen. Jag behöver en lååång semester för att ladda batterierna sen. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤