trötthet

(null)

Nu har mina vitaminer kommit som jag började ta from idag. Ska se om det gör någon skillnad. Annars blir det att uppsöka läkare. Har sån sjuk trötthet och haft det i flera år igentligen från och till. Ibland känns det som om man går runt i en dvala och inte riktigt känner sig med här på jorden. 
Är så trött på det. Oavsett om man sover 4 timmar eller 10 timmar så är jag konstant trött och allt tar emot och är jobbigt och omständigt. Har fåt betydligt sämre tålamod konstant huvudvärk och ingen ork eller lust alls till något. 

Hoppas verkligen dessa gör underverk och att jag får tillbaka samma glöd till att fixa och dona hemma, leka, pyssla, träna. Jag vill bli full med energi och glädje och ha massa ork i kroppen och framförallt, vakna pigg och utvilad. 

Nu har jag ju ioförsig corona och feber som sticker upp och ner hela tiden men hopppas ändå på att känna någon effekt inom någon vecka. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤