Vi är såååå näääära!!!

Nu har alla IKEA grejjer kommit som vi beställt. Det ligger numera i vårt blivande matsal/vardagsrum.
Altanen är nästan klar snart. Bara runt poolen kvar. Sedan staketet och uterummet kvar.
Grunden till poolen håller på och justeras så att den blir rak så jag slipper störa mig på det. Förhoppningsvis blir det med klart i helgen och även poolen kommer upp och kan fyllas.
Jag jobbar dock hela helgen så får se hur mycket som hinns. 

(null)
 
(null)
 
Gud vad jag längtar. Om  en vecka har vi förhoppningsvis fått nycklarna i handen och huset är godkänt på besiktningen. Jag hoppas att jag kan börja köra grejer till huset på torsdag. Ställa in i skåp och börja skruva möbler. Jag hoppas så innerligt. 

Snäälla snällla . Håll tummarna för oss. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤