blandat

(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Nu har vi väl ändå nått gränsen för kyla? Jösses vad kallt!
Men vi är ute ändå, det åks skridskor, ute och leker, är hos hästarna, ute med hundarna. Men där i mellan är vi inne och värmer oss framför brasan och leker. Vintern är allt fint, men vad jag längtar till sommaren. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)

Jobbade förra helgen som var, dödstrött och sov i 2 timmar när jag kom hem. Inte helt 100% efter förskyldningen. Hostan satt i i över 3 veckor. Men nu verkar den vara väck. Halsen är dock inte helt bra än, måste varit en riktig bacill jag åkte på. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Mormor, mormor, mormor. 2 operationer på ett par dagar. En godartard tumör på njuren togs bort och sen en komplikation efter det. Nu är hon hemma hos mamma och återhämtar sig. Bästa, starka mormor. 

(null)
 
(null)

Förra helgen var vi och köpte en spabad. ÄNTLIGEN sa vi allesammans. Nu hoppas vi att det snart kommer så vi kan bubbla varmt i kylan som är. 

(null)
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤